Jimmy Choo має репутацію бренду, створеного для появи на червоних доріжках. Одяг та аксесуари компанії носять знаменитості та королівські особи.
У середині 1980-х малазійський дизайнер Джиммі Чу відкрив у Лондоні майстерню, де виробляв взуття ручної роботи на замовлення. Його клієнтами стали жінки з лондонської еліти. Вже 1988 року британський Vogue присвятив матеріал продукції майстра, і з 1990-х його клієнткою стала принцеса Діана.
Бренд Jimmy Choo з'явився у 1996 році завдяки помічниці редактора британського Vogue Тамарі Меллон. Вона запропонувала Джиммі створити компанію, що випускає взуття класу люкс, та інвестувала у неї кошти своєї сім'ї.
Торгова марка "Джиммі Чу" стала популярною не лише серед лондонських, а й американських знаменитостей. До кінця ХХ століття бренд Jimmy Choo перетворився на мультинаціональну корпорацію.
Бренд «Джиммі Чу» виготовляє всі види аксесуарів преміум-класу: взуття, сумки, шкіряні вироби, шарфи, ремені, парфумерію. З 2008 року він уклав контракт із італійською компанією Safilo Group на виробництво оптичних та сонцезахисних окулярів під ТМ Jimmy Choo.
З тих пір оптика для чоловіків, жінок та унісекс доповнює регулярні колекції взуття та аксесуарів. Жіночу лінію окулярів бренду прикрашають вставки зі шкіри пітона, кристалів Swarovski та інших матеріалів.
Мережа салонів "Оптика Люксор" продає сертифіковану оптику бренду "Джиммі Чу" з офіційною гарантією.