Оптика Guess – втілення молодості та сексуальності. Стильний аксесуар захисту очей.
Бренд Guess заснований у 1980-х братами Марчіано. Жорж, Поль, Арман та Моріс у 1970-х роках торгували готовим одягом у Франції. 1981 року вони переїхали до США, де почали створювати джинсовий одяг.
Спочатку торгова марка "Гес" випускала джинси для жінок. Першу модель, присвячену іконі стилю Мерилін Монро з додатковими застібками на кісточках, американські магазини одягу не хотіли виставляти на полиці. Після тривалих переговорів універмаг Bloomingdale's розпочав продаж джинсів братів Марчіано. Перша партія джинсів братів Марчінано була розкуплена лише за годину.
У 1980-х продукція компанії завоювала популярність над ринком одягу. Бренд Guess одним із перших почав виробництво дизайнерських моделей, довівши, що джинси можуть бути не лише повсякденним одягом, а й предметом розкоші. Сьогодні бренд «Гес» представлений у понад 100 країнах світу.
Продукція від ТМ Guess стала символом сексуальності, молодості та авантюрного способу життя. Її носили зірки Голлівуду. Дизайнери компанії створили вбрання спеціально для героя культового фільму "Назад у майбутнє" (1985) Марті Макфлая.
З 2013 окуляри під маркою Guess випускає італійський виробник оптики Marcolin. Окуляри класичного дизайну, випущені з урахуванням сучасних трендів, втілюють цінності бренду Гесс. У колекції чоловічі, жіночі, підліткові та дитячі моделі, здатні підкреслити індивідуальний стиль та почуття смаку їхнього власника.
Окуляри жіночої колекції представлені у різноманітній колірній гамі. Вони чудово доповнюють повсякденний та вечірній гардероб сучасної модниці.
Окуляри з чоловічої та жіночої колекцій «Гес» із сертифікатом та гарантією Marcolin доступні на сайті мережі салонів «Оптика-Люксор».