Dita - це бренд з особливим характером. Це філософія, в якій окуляри - це найбільш яскравий і модний аксесуар. Саме такими їх бачили Джон Джуніпер і Джеф Солора, засновуючи свою компанію в 1995 році в Лос-Анджелесі, і такими вони і залишилися на сьогоднішній день.
Місією компанії Dita є створення інноваційних, чітко продуманих окулярів, абсолютно унікального дизайну. Її досягнення стає можливим завдяки об'єднанню елегантної класики Заходу і екзотичною гостроти Сходу, свободи США та якісного уваги до деталей Японії. Головний офіс компанії знаходиться в Лос-Анджелесі, де і створюється впізнаваний у всьому світі дизайн окулярів Dita. За виробництво відповідають японські майстри, що створюють кожну модель вручну з найбільш якісних і дорогих матеріалів: титану, 18к золота, білого золота і найкращих ацетатів Зілоніта (найякісніший вид пластику для окулярів). Після складання кожна пара окулярів проходить дві стадії перевірки: відразу після виробництва в Японії і після прибуття в Лос-Анджелес. І тільки потім окуляри Dita розсилаються в усі куточки світу, щоб порадувати, навіть найвибагливіших клієнтів.
У колекціях окулярів представлені чоловічі, жіночі та унісекс моделі на будь-який смак. Дизайн Dita - це чіткі лінії і незрівняний ні з одним іншим брендом ретро-стиль 60-80-х років минулого століття, який включає і жіночу екстравагантність, і сексуальність, і чоловічу стриманість і силу.
Марка Dita не має великих рекламних кампаній, спонсорських проектів або масового ринку роздрібної торгівлі, що робить їх продукцію дуже ексклюзивною. Навіть на самих окулярах знак торгової марки Dita захований на завушник всередині, так щоб оточуючі оцінювали саме дизайн і якість збірки, а не лейбл. Володіння парою окулярів від цього виробника без сумніву дозволить вам виділиться із загальної маси. Окуляри Dita воліють багато відомих людей. Одну або декілька пар мають у своєму гардеробі Холлі Бері, Бред Пітт, Джеймі Фокс, Diddy, Джоел Макхейл, Ленні Кравіц, Ріанна, Дженніфер Лопес.
Якщо ви все ще питаєте себе, чому варто вибрати саме ці досить дорогі окуляри, то є кілька причин для інвестування в них: довговічність, довгострокова цінність і здоров'я ваших очей.