Ic! Berlin! Німецька якість втілилася в сучасному дизайні оправ і сонцезахисних окулярів

15/11/2016

Німецька фірма Ic!Berlin починає свою історію з 1996 року. Саме тоді дизайнери Ральф Андерл, Філіп Хоффманс і Гарольд Готтшлінг вирішили втілити свої дизайнерські задумки в світі оптики в щось нове і неординарне. Їх неабиякий розум, талант, творчий підхід і наполеглива праця дали можливість побачити світу якісно новий спосіб виготовлення оправ із металу і безгвинтовой варіант кріплень завушників. Унікальність методу полягає у тому, що оправа не піддається пайці - вона лазером вирізається з тонкого листа нержавіючої сталі, а безгвинтове кріплення завушника до корпусу, стало не тільки технологічним нововведенням, але в підсумку, і візитною карткою бренду. Комфорт і якість оправ досягається за рахунок використання міцних матеріалів, ручної збірки і контролю на кожному етапі виготовлення.

 

                                                                    

 

Для виготовлення металевих оправ використовується найлегша пружинна сталь (лист товщиною всього 0,5 мм), основними складовими якої є залізо, вуглець і хром. Сам матеріал не піддається руйнуванню або корозії, достатньо еластичний, настільки, що Ви самі з легкістю зможете  підігнати оправу під себе. Для накладок на носоупори і завушники використовується силікон і термопластичний еластомер. Завушники досить легко підігнати під себе, а ось носоупори краще довірити досвідченому майстрові.

Коротко процес виготовлення окулярів Ic! Berlin можна описати так: з тонкого листа пружинної стали лазером вирізається оправа, на спеціальному верстаті вона вигинається, потім проходить обробку, шліфується і фарбується. Лінзи та завушники вручну монтуються до оправи без єдиного гвинта в місцях кріплень. Спеціальний замок утримує лінзу в рамці і завушники одночасно. Саме ця технологія була відзначена нагородою на виставці Silmo в Мілані у 1998 році. В оптичному світі припали до душі новаторські ідей дизайнерів Ic!Berlin, їх легкість у виконанні і дизайні.

 

                    

 

Після успіху колекції з листової сталі, лінійка колекції поповнилася оправами з ацетату целюлози. Вони відзначалися більш масивними формами, але при цьому зберегли всю свою легкість і зручність.  Ацетат целюлози, який використовується - це гіпоалергенний пластик, який отримують з органічних бавовняних волокон. Цим можна сказати, що компанія працює тільки з натуральними матеріалами. У майже прозору масу з ацетату, для надання їй потрібного кольору, вводять порошкові пігменти. Їх формула дозволяє отримувати найрізноманітніші кольори і вона настільки індивідуальна, що є інтелектуальною власністю компанія виробника. Забарвлену масу спресовують у блоки, охолоджують, нарізають на смуги товщиною 1 мм і вже з них формують пластини розміром 0,5 х1,50 м і товщиною 8 мм і 4 мм. У всіх моделях із пластику відсутні місця клейки однієї частини оправи до іншої, вона, також як і сталеві оправи, вирізається з цільної пластини, що робить її міцнішою і стійкішою.

Всі оправи виконані настільки надійно, що навіть після невеликої деформації, оправа повертається у початковий стан, матеріал настільки легкий і комфортний, що вони практично не відчуваються на обличчі. Основною відмінною характеристикою окулярів Ic!Berlin є те, що Ви завжди зможете їх зібрати або розібрати самостійно, замінити лінзи або завушники. До кожної пари, разом з футляром і серветкою, в комплекті йде інструкція щодо збірки окулярів. Ви можете не переживати якщо окуляри випадково впали або дитина кинула їх на підлогу, у Вас завжди є можливість повернути їх до початкового стану.

                                              

 

Дизайнери бренду освоївши два основних матеріалу, з яких виготовляються окуляри, вирішили не зупинятися на досягнутому і здивувати всіх їх поєднанням. Їм це вдалося як ніколи і світ побачила серія Hybryd. Це поєднання сталевої оправи з ацетатною, їх поєднання в одну єдину модель, яка виділяється на загальному тлі всієї колекції.

 

                                                                      

 

Але і на цьому дизайнери не хотіли зупинятися, вони вийшли на зовсім новий рівень і запустили серію Plotic. Plotic - це гіпоалергенний пластик з 12 групи поліамідів, який має схожу з натуральним шовком молекулярну структуру. Він максимально легкий (на 30% легше ацетату), міцний і еластичний, термостійкий, а що найголовніше - екологічний, оскільки після його використання не залишається жодних відходів. Окуляри з цього матеріалу виготовляються шляхом селективного лазарнего спікання на 3D-принтері. 3D-файл оправи завантажується в принтер і розбивається на маленькі квадрати розміром 0,1 мм. Лазер зчитує кожен квадрат і переносить його на поверхню матриці з поліамідного порошку, нагріваючи і, таким чином, поєднуючи частинки. Як тільки шар готовий, матриця опускається на один шар нижче і на поверхню наноситься новий шар порошку. Процес повторюється крок за кроком до тих пір, поки повний цикл не завершиться і оправа для окулярів не буде готова.
 
Першими в цій серії були випущені три класичні моделі сонцезахисних окулярів з унікальним дзеркальним покриттям - Frozen Lens Technology. Вони включали зелене, золоте і синьо-блакитне дзеркальне покриття, яке нагадує скло покрите тонким шаром льоду. На виставці Mido ця серія викликала справжній фурор і незабаром була запущена в колекцію в різних варіаціях.
 
 
             
 
Все виробництво окулярів Ic!Berlin повністю зосереджено в Берліні. Магазин і виробнича частина розділені кількома районами, але знаходяться не далеко один від одного. Виробництво зосереджено на старій пекарській фабриці в районі Мітт. Всі відділи зібрані під одним дахом, що дозволяє гарантувати найвищий рівень якості, оскільки жодна деталь окулярів не виробляється де небудь, крім Берліна. Якщо у Вас виникнуть запитання або скарги Ви завжди можете знайти інформацію про те, де знаходиться виробництво і особистий телефон Ральфа Андерла на внутрішній стороні заушника.
 
                                                       
 
Команда фірми Ic!Berlin це одна велика дружна сім'я. Кожен її член унікальний і займає своє почесне місце. Зовсім недавно була представлена ​​колекція, яка отримала назву "Meet the crew!", що означає "Зустрічайте команду". Кожна модель окулярів була натхненна і розроблена працівниками фірми, а також названа на їхню честь. Промо кампанія колекції включала в себе фотоальбом співробітників в окулярах з їх ім'ям і коротку історію про них самих. Цим самим Ральф, як головний дизайнер марки, її співзасновник і головна публічна особа, показав як важлива його команда і кожна її частина окремо. Що окуляри роблять реальні люди, які живуть в Берліні і у кожного є своя історія, яку він хоче розповісти.
 
Основним двигуном до прогресу у компанії є Ральф Андерл. Його яскраві ідеї в дизайні, його неймовірні фотосесії для промо кампаній, його любов до окулярів рухають компанію тільки вперед і зі швидкістю гоночного автомобіля. Щороку марка дивує новими ідеями: випуском колекції зі змінними кольоровими насадками для завушників, можливістю замовити і міняти колір лінз в сонцезахисних окулярах. Все це дає свободу вибору і вираження через Ваші окуляри.
 
Досить часто фірма запускає обмежені колекції окулярів у співпраці зі світовими іконами стилю або ж просто неординарними людьми мистецтва, які бачять світ по-іншому. До таких серій відноситься модель сонцезахисних окулярів Boombox, яка була створена разом з американським фотографом Лайлом Оверко. Він почав свій проект Boombox ще у 2005 році і складався він з колекції старовинних портативних стереосистем великого розміру, популярних в реп культурі далеких 80-их, і книги, яка розповідає про них у доступній формі. Це було в своєму роді оспівування молодості, свободи слова і вибору, так як саме ці стереосистеми залишаються символом бунтарства. Натхненна цією, марка Ic!Berlin разом з Лайлом створила дві моделі - Boombox Noize і Boombox X. Ці моделі втілили в собі дух свободи і не покірність світу.
 
 
                         
 
 
Для сильних жінок, які полюбляють елегантність, чіткі лінії і хочуть завжди виглядати ідеально, марка Ic!Berlin у співпраці з дизайнером Давідом Томашевських випустила три розкішних пари сонцезахисних окулярів. Німецький дизайнер польського походження зумів показати своє бачення окулярів для сучасної жінки, з найтоншого матеріалу, і що найцікавіше, марка Ic!Berlin вбачає їх так само і може втілити в життя будь-якою ідею. Для них немає нічого неможливого. В результаті цієї співпраці на світ народилися 3 моделі з листового металу - Lucja, Katarzyna і Małgorzata, і одна з ацетату - Grażyna. Моделі зі сталі виконанню в двох кольорах рожеве золото і класичний чорний. А модель з ацетату в кольорі м'яка карамель і "Гаванна" (темно-коричневий), в першому варіанті лінзи градієнтні пісочно-коричневі, у другому - зелені.
 
 
                                                                                
                       
 
 
У 2016 році Ральф Андерл об'єднав свої зусилля з Джорджем Бемфордом, власником багатомільярдної імперії The Bamford Watch Department, для створення ексклюзивної колекції Ic!Berlin x Bamford в обмеженій кількості - безгвинтові окуляри з серії Hybryd і розкішний годинник, які виконані в єдиному дизайні. Джордж і Ральф зустрілися в Берліні,за кілька років ло співпраці, коли давали інтерв'ю для японського журналу мод, по дорозі до магазину Ральфа вони виявили загальну любов до форм, функціональному дизайну, до деталей і до створення ідеального продукту для своїх клієнтів. У колекції, яку створили ці дві талановиті людини, буде всього 99 сонцезахисних окулярів і 99 медичних оправ.
 
 
                                      
 
                                
 
 
Також в кінці цього сезону марка представила капсульну колекцію сонцезахисних окулярів під назвою Weekender. Вона була розроблена для людей які люблять відпочивати і вміють це робити. Яскраві кольори блакитного неба, в яких представлені моделі, допоможуть прикрасити сіру монотонність осені і зими, а також передають всі яскраві фарби вікенду, якого ми так чекаємо після робочих буднів.
 
 
                    

 

У 2016 році компанія відзначала своє 20-тиріччя. Всі 20 років це була довга робота цілої команди співробітників, яка вивела марку на світовий рівень, яка дозволила побачити справжню німецька якість не тільки в класичних моделях, але і в яскравих і сміливих рішеннях. Рекламна кампанія супроводжувалася яскравими фото з минулого і нагадуванням того, як все починалося для Ic!Berlin, як дух свободи вів їх уперед до нових звершень і нових ідей.

 

Дізнатися більше про марку Ic!Berlin і ознайомитися з повною колекцією Ви зможете відвідавши офіційний сайт ic-berlin.de. А ознаймитися з моделями представленими в наших магазинах перейшовши до каталогу оправ або сонцезахисних окулярів.

 

Ваша Оптика Люксор

 

Фото, інформація: ic-berlin.de

 
 
 
 

 





other_data_header